11 Ocak 2008 Cuma

Annem Dizisi 16.Bolum - 10 Son

Annem Dizisi 16.Bölüm 10.Parça Son

10 yorum:

Enis Diker dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Enis Diker dedi ki...

Başta senaryo yazarları olmak üzere herkesi kutluyorum. Böyle insani bir dizi epeyi zamandır tv larda izlememiştik

Adsız dedi ki...

ANNEM DİZİSİNİ ILGIYLE SEYREDIYORUM.BURADAKI AYSE: ROLUNDE AYNEN BEN VARIM..KENDI YASADIKLARIMI GÖRUYORUM..BEN 3 YIL BEREBERLIK VE 1.5 YIL EWLILIK VARDI SU AN AYRILDIM.VE BOSANACAGIM..COK ZOR BIR EWLILIK GECTI BASIMDAN...BASARILARINIZIN DEVAMINI DILIYORUM..

serap sarıuçak dedi ki...

biz ailece annem dizisini ilgiyle izliyorduk, ne olduysa bu hafta yayın akışında kanal d diziye yer vermedi. bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. yoksa yayından kaldırıldı mı?
öyleyse çok yazık oldu. aklı başında seyredilebilecek birkaç diziden biriydi türk aile yapısına uygun olan.

sevil yavuz dedi ki...

annem dizisini çok beğeniyodum her halde yayından kaldırıldı eğer kaldırıldıysa geri istiyoruz bence örnek ve güzel bir diziydi biz ailecek çok üzüldük lütfen annem dizini geri istiyoruz

seda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nazan dedi ki...

annem dizisini ilgiyle izliyoruz hiçbir açıklama yapılmadan dizi yayınlanmadı okadar kötü dizi varken seviyeli herkesin ilgiyle izlediği dizi neden kaldırıldı lütfen dizi kaldırılmasın saygılarımla

Adsız dedi ki...

fılmın konusu bence gercek yasam cunku aynı sey yasadım..bır ayseydım bende...kaldırılmasını ıstemıyorum...verecegı gusel bır ders olabılır.isterlerse benım yasadıklarımı da konu alabılırler...saygılar.

dostca99 dedi ki...

Annem dizisini begenerek izliyorduk. Sanırım bu hafta dizinin kaldırılması ile ne kadar reytin düşeceğini test etmek istediler. Çünkü başka bir kanaldaki diziye adapte oldum. Üzüldüm. Yine de bu haftalara kadar gelmiş bir dizinin seyircisine saygı duyulup hiç olmazsa tatlı bir sona bağlayarak bitirilmesini umud ediyorum.

Adsız dedi ki...

t haklısınız