8 Eylül 2007 Cumartesi

Annem Dizisi Duygu Yetis


Annem Dizisi Oyuncuları: Duygu Yetiş

Duygu Yetiş 22 yaşında. 6 yıldır kamera önünde. Tatlı Hayat, Evli ve Çocuklu, Yağmur Zamanı dizilerinden sonra şimdi Annem dizisinde rol alıyor. Bunun yanı sıra çeşitli reklamlarda yer alıyor. Piyasanın çok değiştiğini söylüyor: "Bundan dört yıl önce dizilere oyuncu seçiminde bekleyen 3-4 kişi olurdu. Artık odalar dolusu insan oluyor. Bu kadar insanın arasından sıyrılmak çok zor. Gece yarısına kadar veya sabahın köründe çalışabiliyorsunuz. İnsanın biraz da kendine güveni olması gerekiyor. İlerde hem oyunculuk, hem grafikerlik yapmak istiyorum."

33 yorum:

halilonat dedi ki...

yazı iki senelik bir röportajdan alınıp yaş ve yıl update mi edildi yoksa bana mı öyle geliyor?

cafxcaf dedi ki...

ne olursa olsun bakışların insanı baska alemlerde hıssettırmeye yetıyor o kadar guselsınkı senı izlemeye ömrum yetse feda derım senı sevıyorum avare''

levent dedi ki...

duygu ben seni yemin ediyorum çok ama çok seviyorum,basit bir sevgi deil bu ben size aşığım ,herşeyinizle güzelsiniz ,si düşünmekten fazla ders bile çalısamıorum ,yemin ediyorum,kastamonuluyum,18 yaşındayım,anadolu lisesinde okuyorum,sondayım,diş hekimliği istiorumayrıca diş hekimliği okurken konservetuar okumayı düşünüorum , DUYGU,beni dünyanın en mutlu insanı yapmak istersen lewent_180@hotmail.com u ekle,vallahi msn ini kimseye söylemem seni bikere görüyüm yeter kuran çarpsınki kötü bir niyetim yok,yada çevrimdışı ileti at,senin msn ini birine verirsem ölümü gör.heyecandan ölüyorummmmm........................................................................:D:D::D:D:D:D:

levent dedi ki...

çok seviyorum sei DUYGU YETİŞ,ben yine levent orda gönderdiğim iletide soyadını yazmadığım için kusurabakma ,laubaralilik yaptığımı düşünme ben sizi vallahi çok seviyorum,öl diye ileti atın kastamonuda bi çocuğun öldüğünü duyacaksınız ,eğer yalan söylüosam şerefsizim ,ALLAHA şükür kültürlü,dersleri iyi olan bir çocuğum istanbul marmara üniversitesi diş hekimliğini istiorum,ve ve ve ve eve ve ve ve ve ve ve ve s,izinle ömür boyu mutluluk D:D:D::D vallah iço kheyecanlıyım lewent_180@hotmail.com ....ben farklıyım............sen farklısın......biz değerli deiliz ..............biz kutsandık.........sana aşığım

levent dedi ki...

sana şunu söylüyorum DUYGU YETİŞ ben yine levent yaw seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkooooooooooooooooooooooooooooookokkkk seviyorum .gerçek aşk bu....... vallahi, dün yine seni düşündüm.gece tabi.seni zaten bi düşünüorum oda 24 saatime mal oluo:D:D::Dvaallahiiiiii lewent_180@hotmail.com vallahi blöf yapmıorum

levent dedi ki...

diğerleride ileti atmış yalan yalan iletiler inan ben kalbimden söylüyorum onlar sırf yazı olsun satır dolsun hele şu CAFXCAF tamamen yalakalık bu :V:V:V:V:VV::V:V:V:V:ben sizi seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm levent_............hayatımın anlamına...........duygu yetiş.................................................................levent.................................................................................................lewent_180@hotmail.com

levent dedi ki...

lewent_180@hotmail.com

lütfen ekle DUYGU YETİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.....İSTERSEN EKLEME AMA BARİ Bİ ÇEVRİMDIŞI İLETİ AT BANA GÜVENİN VALLAHİ AMA GÜVENMİYORSANIZ KENDİNİZE YENİ BİR MSN AÇIP ORDANBİR İLETİ ATIN lewent_180@hotmail.com w ile v ile deil W ile ama konuşmnızı diliorum .........................................hayat şuanda toz pembe

levent dedi ki...

laubarilik ciddiyetsizli yaptıysam kusurabakmayınD:D:D.D.d..Dd.

levent dedi ki...

laubarilik ciddiyetsizli yaptıysam kusurabakmayınD:D:D.D.d..Dd.

Eser dedi ki...

Slm Levent.Ben İstanbul Atatürk Fen lisesinde okuyorum...Bir şey sormak istiyorum annem dizisinin çekim yerleri neresi???Duygu Yetişe Aşkını itiraf etmen çok güzel...Ama ne yazık ki ünlüler hakkında yazılan yorumlar, yazıldığı kişiler tarafından okuyanlar yok denilecek kadar az...Belki de hiç yok...Üzgünüm...

oktay toprak dedi ki...

duygu mrb, belki bu yazılanları görmüceksin ama ben yinede yazmak istedim... seninle konuşmayıçok isterdim.. oktaytoprak81@hotmail.com belki birgün konuşma sansımız olur.....

brevhart__ dedi ki...

ben fazla konuşmayı sevmem sizin için söyleyeceğim cümleler kelimelere sığmaz da ondan beni mailinize eklerseniz inanın beni çok sevindirmiş olursunuz brevhart__@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Selam ya dizide seni gördüğümde çok küçüksün sanmıştım :) ama yaşıt sayılırız seninle tanışmak istiyorum eğer sende istersen
zorbeyyunus@hotmail.com

ikipinarli dedi ki...

selam nbr?ben senı sewıorum< mailadresim ikipinarli_26@hotmail.com eklersen sevinirim

ikipinarli dedi ki...

slm

mert.. dedi ki...

Aslında yorumuma diger yorumlar gibi banal olarak seni gerçekten çok sewiorum digerek başlkamak istemezdim..ama gerçekelrin önüne geçilmiorr....seninle tanışmak için elimden gelenii yapıcam we yapıorumda ama içimdekii ses bigün olcak dioorr..gün gleicek seninle tanışma fırsatı bulucam duyguu...ben mert...sana ne msn adresimi ne de tel nomu wermicem biliorum kader bizii bigün biyerde buluşturcak buna sende inan...we inş.bu yourumu bigün okurusun ....

Ataman Özölçer dedi ki...

Duygu ben İstanbuldan Ataman, televizyonda seni görüp bu kadar şey söylemişler gerçek hayatta görmezsin onları inşallah, feryad olur, kıyamet kopar:)Ayrıca Mimar Sinan Grafik Tasarım Öğrencisiyim, madem grafikerlik istiyosun girsene bizim yetenek sınavlarına. Sana çalışman için en iyi hocayı önerebilirim.Mail adresimi yazmak istemiyorum diğerleri gibi ama güzel sanatlara hazırlık hocası arıyorsan 1 numaralı kişiyi tanıştırırım o yüzden kababanga@hotmail.com...:)

neriman dedi ki...

annem dizisini izlerken çok keyif alıyorum.bütün oyuncularına yapımcılarına yapımcılarına başarılar dilerim.jenerik müziği beni çok etkiliyor.hepinizi çok seviyorum.

neriman dedi ki...

annem dizisi çok harika,izlerken keyif alıyorum.bütün oyuncularına,yapımcılarına böyle bir dizi yaptıkları için teşekkür ederim.başarılarınızın devamını dilerim.jenerik müziği beni çok etkiliyor.

Tekin dedi ki...

Hakkında böyle bir yorum olayına girebilecek kadar etkilendiğim başka bir dizi ya da sinema oyuncusu yok. Ancak yazılan yorumları ve aleni sevgi itiraflarını okuyunca yapmak zorunda hissettiğim empatik değerlendirme daha realist olmamı zorunlu kıldı. Niyetim; başarılarınızın artarak devamı, iyi şanslar ve gül yüzünüzden gülücüklerin eksik olmaması temennilerimi sunmak.. Saygılarımla...
Not: İnşallah okuyosunuzdur, ben olsam okurdum;)

gökhan dedi ki...

slm duygu ben her ınsanın olduğu gıbı bende senın hastanım eğer benımle msn emde konusursan çokkkkkkkkkkkk sevınırım ahhhh ulannnnnnnnnnnn ah o eymenın yerınde senın rol arkadaşın ben olacaktım ah ulan ah bak yıne sana dıyorum aşığımmmmmmmmmm aşığım ben sana aşığımmmmmmmmm arkadaş hemde sana aşığımm aşığım aşığımmmmmm ben sana oooooooooooooooo msn adreslerim eger konusursan benımle çok sevınırım ha konusmazsanda canın sağolsun be guzelım yolun acık olsun dıleğımle k.i.b msn adreslerim bu arada mail.de atabılırsın inci_tane_21@hotmail.com GULAMIN_21_21@hotmail.com see

akdenizli dedi ki...

merhaba duygum sana bayılıyorum yaa o güzelliğin o bakışların o gülüşlerin o ses tonun tek kelimeyle harikasın canım ya varya dizinize bayılıyorum özellikle sana tabii allaha dua ediyorum senin o güzelliğine ve oyunculuğuna nazar değmesin ve zarar gelmesin diye senin le konuşmak ve seni görmek için neleri feda etmezdimki eğer bu yorumumu okursan bana imzalı fotoğrafını gönderirmisin dicem amaa mümkün diğildir dimii nese adresim yazımii gunsellm_33@hotmail.com sana hayatında başarılar &NARTANESİ&

Unknown dedi ki...

musa bayraktatın anası hıc mutfaktan cıkmazmı hayır obur olup cıkacaz o yemeklerı gordukce ıstahımız acılıyor kardesım

emir emrah köseoğlu dedi ki...

emiremir__06@hotmail.com bakın arkadaşlar insan gibi konuşuyum duygunun peşini bırakın yoksaaa alayınızın topuklarınıızaaa sıkarım dıraw dıraw dırawww ok hadi canlarım benim hadi pışpış goncam yani duyygu kıs sen varrya değişik bi insansın biliiyomusun bütün kıs arkadaşlarıma seni anlatıyorum onlar bu kısda ne buluyosun saçmalama vazgeç zeten seninkisi karşılıksız aşk diyolar ama ben hiç seni unutma taraftarı diğilim böyle karşılıksızzda olsa ben hayatıdan memmmunun vallla hep seni düşüjnüyorum inan şu saat olmuş sabahın körü hala seninleyim seni düşünüyorum yani senin benim sesimi duyup bana ulaşmanı istiyorum şimdilik bye bye hayallerin hep seninle ve hep gerçek olsun seni çok çok ama çok ölesiiye seviyorum sen benim bitanemmsin :S:S:S:S emiremir__06@hotmail.con

sezin dedi ki...

selam ben sezin seni tebrik ederim çok güzel oyunculuğun msn d-e_s-e_r-t@hotmail.com cevrimdışıda yazabilrisin...

serkan tanrıkulu dedi ki...

merhaba çok başarılısın başarının devamını dilerim. inşallah sen o çabuk solan güllerden olmazsın seni her zaman ekranlarda görmek isterim... serkan tanrıkulu

linkinpark dedi ki...

kısacık yaşam çisgine ne kadar büyük güzellikler sığdırdın...şimdi annem'le karşımızdasın, başarıların hep seninle olsun sen de ekranlarda bisimle olur mu? :) msn imi yasıyorum hani yanlışlıkla dalgınlıkla felan eklersin die kiesa13@hotmail.com :) seni çok ama çok seviyoruz herşey dilediğin gibi olsun duygu... bu arada ben hakan bye byeee

linkinpark dedi ki...

şu anda annem dizisini izliyoruz ailecek bayılıyoruz sana yaaa:) süpersin allah seni ekranımızdan eksik etmesin daha ne diyim:)hehe seni çok ama çok seviyorum bu aralar tek dileğim beni msn'ine eklemen hoşçakal duygu... kiesa13@hotmail.com

soner dedi ki...

SAKARYADAN SONER... ÖNCELİKLE DİZİDEKİ ROLUNUZÜ ÇOK BEGENİYORUM HER HAFTA KEYİFLE AİLECEK İZLİYORUZ AYRICA ÇOK ĞÜZELSİNİZ SİZİNLE TANIŞMAK VE O DİZİDE SİZİNLE BERABER ROL ALMAK DÜNYANIN ELDE EDİLEMEYECEGİ DUYGU OLSA GEREK İNŞ... BİGÜN KARŞILAŞIR VE TANIŞMA FIRSATI YAKALARIZ KENDİNE ÇOK İYİ BAK SEVGİLERİMLE HOŞÇAKAL

asabikız dedi ki...

harikasn ya muhteşemsn numberone snz yanı ben cok begenyrum sızı dogal guzellıgnz var umarım okyosnzdr bu yazdklrımzı dizde cok basrlısnz keske sıznle tansma gıbı bı ımkanımolsa ama sızınle hıc sanmyorum tansmayı sı yogun oldgnz ıcın sızı COK SEVYORM COK GUZELSINZSIZI COKCOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK OPUYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM OPLDNZ

onur dedi ki...

slm Duygu,ben İzmir Maltepe Askeri Lisesi'den bir hayranınız.oynamış olduğunuz diziyi ve sizi hayranlıkla seyrediyorum.günün birinde sizinle görüşmeyi çok ama çok isterim bu arada hiç 22 yaşında göstermiyorsunuz.k.i.b

ahmet dedi ki...

duygu hanım öncelikle ses tonunuzun çok etkili olduğunu belirteyim seviyorum hayraninizim diemem ama diziyi sizin ve vahide hanim için izliyorum sağlam bir oyunculuğunuz var ileride başarılı olacağınıza inanıyorum hayatta başarilar unutmadan msnmi istiyecek olursanız hiç çekinmeyin tekrar başarılar

yaprak dedi ki...

ben izmirden yaprak annem dizisini cok seviyorum özellıkle müzigi süper olmuş kıraç ı ayrıca tebrik ediyorum müzigi dinleyınce resmen kendımden gecıyorum butun oyunculara basarılar dılıyorum umarım dızı kısa sürmez özellıkle dızıde duygu yetişi ve babası rolunde olan musa beyı cok sevıyorum ...hepinizi cok sevıyorum..duygu yetışş bana cevap yazarsa cok sevınırım gercekten..kendınıze ıyı bakın.....by